MEDIOLAN – Made Expo, nowości OKNOPLAST.

Ci z czytelników, którzy śledzą nasze INSTAGRAMOWE KONTO, wiedzą już, że w zeszłym tygodniu, dzięki zaproszeniu od OKNOPLAST miałam przyjemność być w Mediolanie, a dokładnie na targach Made Expo. OKNOPLAST, czołowy europejski producent okien PVC przedstawił W Mediolanie dwie nowości – produkty z drewna i aluminium czyli linię NATURA oraz ALUover®. Obie zrobiły na mnie bardzo duże wrażenie. Wiecie, jak dużą uwagę przywiązuję do jakości i estetyki – zaprezentowanymi oknami nie zachwycałam się jednak samotnie. Począwszy od stoiska, na które zwrócili uwagę wszyscy odwiedzający targi, bo w ogóle nie wyglądało jak typowe stoisko targowe- a raczej kojarzyło się ze świetnym designem i z..lasem, aż po same okna – powszechne uznanie było bardzo widoczne już na 1y rzut oka. 

Jest to przełomowy moment dla naszej firmy.  – wyjaśnił Grzegorz Rutkowski, Dyrektor Zarządzający OKNOPLAST. Wychodzimy poza PVC i wprowadzamy nowe rozwiązania ze świata drewna oraz aluminium. Jest to odpowiedź na potrzeby naszych klientów – łączymy trwałość okna PVC z estetyką aluminium oraz przytulnością drewna. Dzięki temu, tworzymy designerskie i wytrzymałe produkty, a nasi klienci mają jeszcze większe możliwości aranżacyjne wnętrz swoich mieszkań i domów.

Miałam przyjemność obejrzenia osobiście tych nowości i sprawdzenia – po1. jak zostały wykonane, jaki poziom wykończenia prezentują oraz jak reagowali na te propozycje uczestnicy targów. I powiem Wam, że uczestniczenie w targach ale przede wszystkim patrzenie na reakcję ludzi, którzy oglądali okna OKNOPLAST – sprawiło mi mnóstwo przyjemności. Bo to niezwykłe uczucie, móc właśnie w Mediolanie – mieście designu, najlepszego wzornictwa i estetyki czuć DUMĘ, ż tego że jest się Polką, i że nasza firma to drugi we Włoszech potentat jeśli chodzi właśnie o rynek okien. Włosi doceniają nie tylko świetną jakość, ale także nowe linie, będące bardzo wyraźnym ukłonem w stronę użytkowników. A o jakich liniach mowa?

Linia NATURA – czyli piękno drewna i trwałość PVC w jednym oknie. Gama oklein stolarki okiennej z prawdziwego drewna – na targowych stoisku wręcz pachniało drewnem:). Produkt łączy właściwości PVC (nieprzepuszczalności powietrza i wody, braku konieczności konserwacji oraz doskonałych właściwości izolacji termicznej i akustycznej) z ciepłem i elegancją naturalnego surowca. Tego typu okno jest pokryte od wewnątrz drewnem pochodzącym ze specjalnie uprawianych w tym celu drzew. Jest to działanie zgodne z polityką Grupy, która w swojej produkcji od zawsze zwraca uwagę na kwestie ekologii i ochrony środowiska. To właśnie okna, które widzicie na powyższym zdjęciu.

Linia ALUover® zaś to trwałość okna z PVC w połączeniu z estetyką aluminium. Gama aluminiowych oklein stolarki okiennej, która wykorzystuje najlepsze właściwości okien z PVC i surową estetykę aluminium, wprowadzając do wnętrz efekt prawdziwego stylu miejskiego. Linia ALUover® jest także dostępna w wersji dwukolorowej z zewnętrzną warstwą aluminiową, pozwalającą na dopasowanie okien pod względem estetyki do fasady budynku. Natomiast od wewnątrz okna mogą być pokryte prawdziwym drewnem z linii NATURA lub dowolnym kolorem z gamy PVC OKNOPLAST. Piękne są te okna! Zachwycałyśmy się nimi z dziennikarkami innych magazynów – doceniając sam zamysł, możliwości technologiczne i oczywiście wygląd. Co ważne  – obie linie są odpowiednie dla okna Pixel, najnowszego produktu OKNOPLAST. ALUover® i NATURA może  także zostać dostosowana do indywidulanych potrzeb klientów – z czego OKNOPLAST uczynił już swój flagowy atut .

Lubię, gdy targowe stoiska mówią dużo o firmie. Można bowiem czterech ściankach pokazać sam produkt – jak uczyniło to wielu innych wystawców, nawet bardzo znanych. Można również ze swojego stoiska uczynić miejsce SPOTKAŃ, energetycznych rozmów, a nawet kontaktu z designem – szeroko rozumianym. Jak już wspomniałam stoisko OKNOPLAST bardzo mocno wyróżniało się na tle innych firm. Już na samym wejściu, dzięki wirtualnej rzeczywistości, zapewniono odwiedzającym pełną emocji podróż po świecie PVC, drewna oraz aluminium. Odwiedzjący zakładali specjalne okulary, które zabierały ich w bajkowy świat. Sama instalacja OKNOPLASTWORLD nawiązywała do natury – do lasu. Natura bowiem stanowi bardzo ważną kwestię dla firmy. OKNOPLAST może poszczyć się faktem, iż poświęca coraz więcej uwagi tematyce ekologii .

Nie żegnamy się z firmą OKNOPLAST:) Za jakiś czas będę miała dla Was kolejne niespodzianki.

Podziel się...Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterEmail this to someone

Dziękuję za Twój komentarz.

Brak komentarzy

    Skomentuj

    Szanuję Twoją prywatność, Twój adres mailowy nie będzie widoczny.