Współpraca

Green Canoe jest oficjalnym ambasadorem firm:
LINDTLENE BJERRE, DEKORIA, SUBSTRAL,  SPOTLIGHTMARIAPAULA

 Dziękujemy również za dotychczasowe zaufanie i długofalową współpracę markom –  – jako partnerom głównym w naszej pracy redakcyjnej :

 iROBOT, KOŁO, PARADYŻ, PURMO, TIKKURILA, TCHIBO, WESTWING, ALMI DECOR, HOME&YOU, H&M home, ALTOM, ZARA HOME, BAKALLAND, GARDEN GIRL, GREENDECO, DORAM DESIGN, DUKA, SFMEBLE, CANON, MURATOR, AGORA, WERANDA, PUBLICATOR,  

Jako blog promujący DOBRĄ JAKOŚĆ i  relacje konsumenckie oparte na szacunku do klienta – współpracujemy jedynie z firmami, dla których te wartości są tak samo ważne jak dla nas.  Green Canoe to miejsce, w którym mówimy o uczciwych produktach, ciekawych ideach, świetnym designie i niezawodnych rozwiązaniach. Jeśli reprezentujecie Państwo firmę, dla której jakość, jest istotnym elementem prowadzenia biznesu  – z przyjemnością opowiemy o niej naszym czytelnikom.
Nie zależy nam na każdej współpracy. Zależy nam na współpracy, która oparta będzie na dobrych relacjach oraz traktowaniu czytelników Green Canoe, jako mądrych, świadomych i bardzo ważnych odbiorców – którymi są.

Nasze dotychczasowe przykładowe projekty długofalowe:
 
1. Współpraca z Bakalland
Projekt
  • ambasadorowanie marki
  • FESTIWAL WYPIEKÓW/ rola – JUROR konkursu, DYREKTOR ARTYSTYCZNY produkcji „Wielkiej księgi z wypiekami”
    matariały: filmy, posty, komunikacja w magazynie ” Green Canoe Style.
2. Współpraca z Tikkurila – partnerem głównym bloga.
  • Pojekt TARAS
  • Projekt ŚWIĘTA
  • Projekt DUETT
 
3. Współpraca z Lindt
  • ambasadorowanie marki
  • Projekt TVP2 – stylizacja świąteczna studia „Pytanie na śniadanie”, nagranie materiałów wizerunkowych –  o dekoracjach
  • Projekt WIOSENNE DEKORACJE – filmy wizerunkowe, komunikacja na blogu i w magazynie.
 
4. Współpraca z Tchibo home
  • ambasadorowanie marki ( 2009-2011)
  • Projekt  – umacnianie wizerunku marki w blogosferze wnętrzarskiej, komunikacja na blogu i w magazynie „Green Canoe Style”
  • sesje zdjęciowe z wykorzystaniem produktów, organizacja konkursów
5. Współpraca z KOŁO, PARADYŻ, TIKKURILA, PURMO
  • Projekt  „Ekologiczna, nowoczesna łazienka” -stworzenie 2 łazienek pokazowych w różnych stylach
  • produkcja sesji zdjęciowych, materiały marketingowe.
  • komunikacja na blogu i w magazynie Green Canoe style
  • systematyczna współpraca
6. Współpraca z SUBSTRAL.
  • ambasadorowanie marki
  • umacnianie wizerunku marki, stworzenie cyklu postów o tematyce ogrodniczej.
 
7. Współpraca DEKORIA
  • ambasadorowanie marki
  • umacnianie wizerunku marki w blogosferze,
  • sesje zdjęciowe z wykorzystaniem produktów,
  • komunikacja na blogu i w magazynie Green canoe Style.
8. Współpraca MURATOR, AGORA, PUBLICATOR – produkcja wnętrzarskich sesji zdjęciowych.
9. Współpraca ALTOM – umacnianie wizerunku marki w internecie, produkcja sesji zdjęciowych, promowanie porcelany polskiej, objęcie funkcji głównego doradcy w aspekcie szkoleń i designu w firmie.

 STATYSTYKI: ( na dzień 01.02.2016 –  za rok 2015) wg Google bloggera
Blog
-dzienna liczba odwiedzin: od 4 000,00 do 10 000,00 odsłon
-całkowita liczba odsłon: 6 milionów 800 tysięcy odsłon
-liczba odsłon w ostatnich 3 miesiącach: od 130 do 152 000,00 odsłon miesięcznie
w roku 2016 – w/g SIMILARWEB – od 56 000 do 68 000 UU miesięcznie.
Magazyn Green Canoe
 – liczba czytelników od 47 000,00 do 340 tysięcy czytelników na jedno wydanie
( łącznie ponad 120 000,00)
FACEBOOK
liczba fanów : 11 300
-zasięg tygodniowy : 11 – 35 00,00 osób