iROBOT, KOŁO, PARADYŻ, PURMO, TIKKURILA, TCHIBO, WESTWING, ALMI DECOR, HOME&YOU, H&M home, ALTOM, ZARA HOME, BAKALLAND, GARDEN GIRL, GREENDECO, DORAM DESIGN, DUKA, SFMEBLE, CANON, MURATOR, AGORA, WERANDA, PUBLICATOR,
GREEN CANOE jest oficjalnym ambasadorem firm:
LINDT, LENE BJERRE, DEKORIA, SUBSTRAL, SPOTLIGHT, MARIAPAULA
Dziękujemy również za dotychczasowe zaufanie i długofalową współpracę markom – – jako partnerom głównym w naszej pracy redakcyjnej :
Jako portal promujący DOBRĄ JAKOŚĆ i relacje konsumenckie oparte na szacunku do klienta – współpracujemy jedynie z firmami, dla których te wartości są tak samo ważne jak dla nas. GREEN CANOE to miejsce, w którym mówimy o uczciwych produktach, ciekawych ideach, świetnym designie i niezawodnych rozwiązaniach. Jeśli reprezentujecie Państwo firmę, dla której jakość, jest istotnym elementem prowadzenia biznesu – z przyjemnością opowiemy o niej naszym czytelnikom.
Nie zależy nam na każdej współpracy. Zależy nam na współpracy, która oparta będzie na dobrych relacjach oraz traktowaniu czytelników GREEN CANOE, jako mądrych, świadomych i bardzo ważnych odbiorców – którymi są.
Nasze dotychczasowe przykładowe projekty długofalowe:
1. Współpraca z Bakalland
Projekt
- ambasadorowanie marki
- FESTIWAL WYPIEKÓW/ rola – JUROR konkursu, DYREKTOR ARTYSTYCZNY produkcji „Wielkiej księgi z wypiekami”
matariały: filmy, posty, komunikacja w magazynie ” GREEN CANOE Style.
2. Współpraca z Tikkurila – partnerem głównym strony.
- Pojekt TARAS
- Projekt ŚWIĘTA
- Projekt DUETT
3. Współpraca z Lindt
- ambasadorowanie marki
- Projekt TVP2 – stylizacja świąteczna studia „Pytanie na śniadanie”, nagranie materiałów wizerunkowych – o dekoracjach
- Projekt WIOSENNE DEKORACJE – filmy wizerunkowe, komunikacja na stronie i w magazynie.
4. Współpraca z Tchibo home
- ambasadorowanie marki ( 2009-2011)
- Projekt – umacnianie wizerunku marki w przestrzeni wnętrzarskiej, komunikacja na stronie i w magazynie „GREEN CANOE Style”
- sesje zdjęciowe z wykorzystaniem produktów, organizacja konkursów
5. Współpraca z KOŁO, PARADYŻ, TIKKURILA, PURMO
- Projekt „Ekologiczna, nowoczesna łazienka” -stworzenie 2 łazienek pokazowych w różnych stylach
- produkcja sesji zdjęciowych, materiały marketingowe.
- komunikacja na stronie i w magazynie GREEN CANOE style
- systematyczna współpraca
6. Współpraca z SUBSTRAL.
- ambasadorowanie marki
- umacnianie wizerunku marki, stworzenie cyklu postów o tematyce ogrodniczej.
7. Współpraca DEKORIA
- ambasadorowanie marki
- umacnianie wizerunku marki w blogosferze,
- sesje zdjęciowe z wykorzystaniem produktów,
- komunikacja na stronie i w magazynie GREEN CANOE Style.
8. Współpraca MURATOR, AGORA, PUBLICATOR – produkcja wnętrzarskich sesji zdjęciowych.
9. Współpraca ALTOM – umacnianie wizerunku marki w internecie, produkcja sesji zdjęciowych, promowanie porcelany polskiej, objęcie funkcji głównego doradcy w aspekcie szkoleń i designu w firmie.
STATYSTYKI: ( na dzień 01.02.2016 – za rok 2015) wg Google bloggera
Portal
-dzienna liczba odwiedzin: od 4 000,00 do 10 000,00 odsłon
-całkowita liczba odsłon: 6 milionów 800 tysięcy odsłon
-liczba odsłon w ostatnich 3 miesiącach: od 130 do 152 000,00 odsłon miesięcznie
w roku 2016 – w/g SIMILARWEB – od 56 000 do 68 000 UU miesięcznie.
Magazyn GREEN CANOE
– liczba czytelników od 47 000,00 do 340 tysięcy czytelników na jedno wydanie
( łącznie ponad 120 000,00)
( łącznie ponad 120 000,00)
FACEBOOK
liczba fanów : 11 300
-zasięg tygodniowy : 11 – 35 00,00 osób